2014. október 21., kedd

Beköszöntött

hozzánk az első jele a télnek. Éppen havas eső esik. Vagyis szakad.

Édesség hiányomat pedig egy paleo sütemény csillapította, fahéjas-szerecsendiós-szegfűszeges.
A recept nem írja, de én reszeltem bele egy kisebb almát, hogy még jobban édesítse, és ne legyen véletlenül sem száraz.




A receptet szívesen elküldöm annak, aki szeretné. Egy könyvben találtam, nem tudom, lehet-e ilyen formában "megosztani", köszönöm a megértéseteket.

A másik dolog, amiről szeretnék egy kicsit írni, az szintén a paleolit táplálkozáshoz kapcsolódik.
Olvastam és találkoztam pár megjegyzéssel, véleménnyel (nem nekem szóltak, hanem úgy általában), hogy sznobság, egy újabb őrület, stb.
Én elolvastam 5 könyvet a témával kapcsolatban, folyamatosan a mai napig utánanézek cikkeknek, tapasztalatoknak, nem kevés ideje. Így olyan embertől nem nagyon fogadok el negatív véleményt, aki nem olvas utána valaminek, (legyen az bármilyen téma), vagy esetleg nem próbálja ki. Tiszteljük meg egymást annyival, hogy mielőtt lehurrognánk valakit vagy valamit, ne kellő információ nélkül tegyük azt.

Nekem inzulinrezisztenciám van, és pajzsmirigy-alulműködésem, mindkettő jelentősen javult mióta így táplálkozok. Nem veszek ilyen-olyan liszteket meg akármiket, nem kell mindent szentírásnak venni egy könyvből sem, mindenki elvileg felnőtt gondolkodó ember, kitapasztalja a magának megfelelő élelmiszereket.
A lenmagot, szezámot fogom, és kávédarálón őrölöm meg, olcsóbb és friss. Miért is venném meg drágábban?
Nekem mostanában mikor otthon voltunk, nagyon erős fájdalmaim voltak liszttel készült ételek fogyasztása után, reménykedtem, hogy nem lesz semmi baj, de lett. Szóval néha elcsábulok, (mit néha...).
Sokat fogytam azóta, és jobban is érzem magam.
Én úgy gondolom, hogy nem fogyókúrának, diétának, nevezzük bárminek is, - kell mondani vagy úgy gondolni rá, hanem egy életmódnak. És ez vonatkozik a vegetáriánusokra, és az összes többire is.

Azért írtam le mindezt, hogy megismerjétek, én hogyan gondolkodom erről, és ha nem is tetszik valakinek, akkor kérem legalább tartsa tiszteletben a másik döntését.

Nagyon köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése