2015. február 11., szerda

Ázott bariszag

lengi át az egész lakást, házat.
Már jó ideje keresek egy alkalmas tárolót, küblit, amiben az a gombolyag van, amivel éppen dolgozok. Eddig egy műanyag tállal oldottam meg, de mindig elborult,  hangos volt és nem ő volt az igaz...
Ezért horgoltam és nemezeltem egyet, az Aldiban lehet nálunk kapni 4 darabos csomagban, elvileg házi mamusznak. Eddig az öt csomag közül egy teljesítette ezt a feladatát, a többiből különböző (akasztható, asztali) tárolókat horgoltam a kütyüknek, fésűknek, kulcsoknak...
Ez a mostani négy gombócból (200 g) készült, jó nagy lett, persze a 95 fokos víz megtette a hatását, tömörebb, stabilabb, és (sajnos) kisebb is lett.
Ja igen: a mosógép a két emelettel lejjebbi mosókonyhában van, a pincében, és mikor kinyitottam az ajtónkat, hogy lemegyek érte, megcsapott az a... szag.
Hiába az ecet, öblítő, ecetes öblítő, maradt az alap ázott bariszag.
Most mellettem van az asztalon, és csak akkor érzem, ha beletemetem a fejem... Szóval sapkaként már nem funkcionálhat. :-)



4 megjegyzés:

  1. tetszik! én is szívesen kipróbálnám. szép holmikat készítesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Mostanában ráérek, ezzel kelek és fekszem. :-)

      Törlés
  2. Nemezelni még csak egyszer nemezelte kötött holmit, akkor jól el is keseredtem, annyira megváltoztak az eredeti darab arányai (nemcsak kisebb lett, hanem széltében sokkal jobban összement, mint hosszában), úgyhogy ezt a műfajt meghagyom a bátraknak és vállalkozó kedvűeknek. Ez a te tálacskád nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! :) Nekem is sikerült már pár olyan tároló, amire most is furán nézek, de a funkcióját végül is teljesíti. Eddig talán egyszer fordult elő, pont ennél az akasztós küblinél, hogy nagyon nem olyan lett amit vártam. És az pont az első volt. :) Nem tudom, hogy miért, ezután a mamuszok, tálak jól sikerültek. Néha jobban is, mint amit menet közben elterveztem. Ez a kübli is borzalmasan nézett ki- mint a képen is látszik, mielőtt nemezeltem volna. :)

      Törlés