2017. március 20., hétfő

A GyapjúKirály

Ez a neve A Boltocskának, WollKönig.
A gyapjú adott, a König pedig a városka nevéből jött, mivel Königsfeldben található, de az ablakra sokkal több betűt kellett volna kivágni, négyszer... Na nem... :)
Nagyon sok tervem, vágyam van, egyrészt ugye, hogy milyen fonalakat szeretnék még árulni, a másik, hogy mennyi de mennyi ötletem van ami dekorálást és az elkészíteni valókat jelenti...
Mind a kettő nagyon fontos, mert itt ahogy kisüt a nap, és esetleg beköszönt a nyár, sokkal kevesebben és kevesebbet kötnek.
Itt még mindig csak a zokni-pulóver-sapka háromszögében mozgolódnak, és ha valami "újat" látnak, teljesen ledöbbennek... :) Szóval kiélhetem magam.
Volt egy vevőm, aki azt javasolta, hogy áruljak jégkrémet, én pedig tovább vittem a gondolatot, ki kellene mellé tennem egy gyerekmedencét az utcára, beszórni homokkal a járdát, napágy, stb...
Na de addig is, 4 hét múlva húsvét, és én még csak hét tojást horgoltam meg, és kettő csirkét. Mi tagadás, nem egy jó a statisztikám.
Bár van segítségem, Maci személyében, aki lelkesen köti a halszálkamintás Malabrigo sálat, de szerintem csak bámul ki egész nap az ablakon, és vigyorog...
Végül is nem haragudhatok rá, mert ki szeretne tavasszal ilyen meleg sálat hordani, másrészt ő csinálja jól: feltétel nélküli szeretettel mosolyog mindenkire, aki rá néz....



Macival együtt nagyon szép hetet kívánunk Nektek! :)

7 megjegyzés:

  1. jaj, de irigyellek :) nagyon el tudnám képzelni magam egy fonalboltban! a jégkrémes vevőnél eszembe jutott egy Csehov-novella, mintha rólatok írta volna. ha lesz időd, érdemes elolvasni :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem elfelejtettem a novella linkjét https://www.mozaweb.hu/Lecke-MGY-Sokszinu_irodalom_7-Csehov_Egy_kereskedelmi_vallalat_tortenete-107723
    ha mégsem, elnézést, de nem látom a hozzászólásokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, el is olvastam, és nagyon jót nevettem közben, mert tudni illik, mielőtt átvettem az üzletet, itt voltak elektronikai eszközök, elemcsere (elemek maradtak csak), katalógus-rendelés (maradt ez is), fehérneműk, stb. :) Bízom benne, hogy szépen lassan hozzászoknak az itteniek, és nem kell majd nekem is hűtőpultot beszerezni a szalámiknak... :)

      Törlés
    2. :D egyszer csak azt veszed észre, hogy térképet is árulsz :D vagy szalámit! első a vevők igénye. vagy ahogy csehov kereskedője gondolta: a vevők igénytelensége :)

      Törlés
  3. A maci édes, a benned buzgó energiákat meg jó látni, sok-sok megvalósult tervet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maci már nem dolgozik, csak vigyorog az ablakban, mert egy kedves hölgy beleszeretett a sálba, amit bár lassan is, de kötögetett... :)
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. Fantasztikus ez a valóra vált álom! Talán majd egyszer nekem is sikerül. :-)

    VálaszTörlés