2015. november 24., kedd

Otthonról haza...

Véget ért az otthoni látogatás is, ami igen tartalmas volt, sok Baráttal, Rokonnal, Cirmikkel...
Hamar elillant ez a két hét. A plusz húsz fokból a mínusz hatba, hóba, fagyba, csodaszépbe...

Fonalat addig fogtam a kezembe, amíg kiválasztottam, megvettem, és otthon fogdostam, szagolgattam őket. Ez volt az ajándékom magamnak. Na jó, és az a tengernyi könyv... és zöld tea...

Ezzel a szülinapi rózsás képpel kívánok Nektek csodaszép hetet, illetve hozom magam vissza a...nem is tudom, hogy hova...? Mindennapokba? Munkába? Nem is munka ez nekem... Én, aki annyira végletes sok dologban, ezt még mindig nem tudom megfogalmazni...


4 megjegyzés:

  1. Isten éltessen ott-otthon is!

    VálaszTörlés
  2. Szia Sz, Én ajándékot is hoztam. Kaptam egy blogger díjat Modesztától és mivel ez egy vándor díj szeretném neked tovább adni, remélem elfogadod.http://tubaroza.blogspot.hu/2015/11/1010-dolog-amit-nem-tudtal-rolam.html Üdv, Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igyekszem minél hamarabb megírni. :)

      Törlés