2016. január 4., hétfő

Csendesen

teltek az Ünnepek, ahogyan szerettük volna.
Összeszedtem a listát, mit sikerült közben kipipálni, mi került hozzá, mi az, amit el is vetettem időközben.
Új lista is íródott, abból már kettőt ki is húzhatnék, mert az egyik az a kendő, amivel átkötöttem magam ebbe a szép, és reményteli évbe, a másik a párnahuzat, hogy kicsit "férfiasítsam" a lakást.
Jó, nem ezzel az egy párnával fogom mindezt véghez vinni, elkezdtem már egy (kettő) takarót is. :)
Az idei évre nincsenek olyan konkrét fogadalmaim, amik régen voltak, inkább betartom az eddigieket. 2015-re ezt is kipipálhattam. :)
Kivárom mindazt, amire vágyom, ha eljön az ideje, úgy is jön magától... Most például a hóra és hidegre vágyom, nem a szakadó esőre és a plusz 6-8 fokra...
(Ilyenkor eszembe jut a mottóm, ami így szól: "Örülj, hogy esik. Ha nem örülsz, akkor is esik.")


Drops Alpaca Bouclé, 3 gombóc




Békés, és Boldog Új Évet kívánok minden kedves Olvasómnak, köszönöm, hogy itt vagytok velem, olvastok, és segítetek nekem! :) 


3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Drops Alpaca Bouklé, és a végén Dropst Kid Silk (lila).

      Törlés
  2. Jaj, de szép ez a puha-meleg, házias hangulatú kendő! A párna meg a nálad megszokott, mamuszandrás szépség.

    VálaszTörlés