2016. január 20., szerda

Jéglámpás

A télben az is szép, hogy lehet új dolgokat kipróbálni..
Jéglámpásokat készítettem, játszatok Ti is :)
Először is, kell kettő műanyag (vagy szilikon) edényke, tejfölös kupa, amit jónak látunk. Öntünk a nagyobbikba vizet, a közepébe helyezünk egy kisebb palackot/kupát, ezt is megtöltjük vízzel, hogy legyen súlya, de most hogy írom, nehéz kavics talán jobb. :) (Alulról 2. kép)
Ragasztószalaggal rögzíthetjük négy oldalról közrefogva, hogy amíg meg nem fagy, ne úszkáljon a szélére.
A vízbe tegyünk ágakat, bogyókat, csipkebogyót, esetleg virágfejeket, amit találunk. Én nem találtam semmi pirosat, mert nagyon nagy hó esett nálunk.
Rakjuk ki egy éjszakára, és amikor megfagyott, vegyük ki a belső majd a külső tálból. 
Egy mécsest, ami 4 órán át ég, tökéletesen bírja, nekem 3 napja áll az erkélyen, a kisebb a napon, bár -8 fok van. :)







Nem, ezt nem én csináltam :) 

2 megjegyzés: