2016. május 11., szerda

Hagymaszínű naplemente

Még mielőtt haza mentünk volna, elkezdtem  egy kendőt ajándékul (hamarosan azt is be tudom fejezni), de amikor a Gyapjúnapon nagyon hosszas cécózás után végül eldöntöttem, hogy ez a fonal jön velem (másik)haza, megcsípett a dobj-el-mindent-és-láss-hozzá bogár...
Készen is van, vittem magammal minden felé, jótékonysági futásra, esti sétára, főzésre..., szóval annyira szerettem a színét és a bogyeszokat is nagyon jó készíteni, mert számomra ritmikus, és tényleg nem nehéz. Volt, hogy 6-7 fordulatot csináltam az 5 helyett. :)
Szóval készen van,  és egy gyenge pillanatomban, mikor blokkolás után végeztem a sok gombostű ide-oda szurkálásával, kiszámoltam,  hogy 1275 bogyót sikerült belehorgolnom. :) Végre-végre van egy nagy kendőm! :) :)
Napfényben, de inkább naplemente felé valami hihetetlen mély, meleg színei vannak... :) Most már másként nézek a hagymára... :) 







6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép, tipikus "nekem is kell!" darab!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már a második kétharmadánál tartok, és még mindig keresem hozzá a fonalakat itthon, hogy miből lehetne egy újabbnak nekikezdeni. :)

      Törlés
  2. Annyira szép lett, hogy én is elkezdtem gondolkodni, vajon nem ilyet kéne-e horgolni a hagymafonal testvéréből - ami végül nálam kötött ki. Bár egyelőre erősen el vagyok határozva, hogy nem horgolni, hanem kötni fogok belőle... de ezt úgyse én döntöm el a végén, hanem mindig Őfelsége, a Fonal :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abból a színből mindent horgolnék és kötnék, nekem nagyon tetszik. :) Most én is belekezdtem egy kötésbe, és bár le is bontottam, főleg mert életem első csipkekötése volt, de most már két hónapja nem volt kötőtű a kezemben, és nagyon hiányzott. :)

      Törlés
    2. Ezek Annás féle fonalak? A hagymás meg a tesó?

      Törlés
    3. Igen, ez Annás féle hagymával festett fonal. :) Csak én egyet hoztam el... 100g/700m-es.

      Törlés