2015. január 28., szerda

Elhavazva

Minden értelemben.
Három napja elkezdett esni a Fekete-erdőben, csodás, de még mindig nem elég. Ahogy esik, olvad is, nagyon nagy bánatomra. De mondják még az okosok a további hóesést, én pedig reménykedek, naponta négyezerszer nézem az időjárás-jelentéseket. Na jó, csak négyszer. Ötször...
Hajnalonta ha arra riadok (bennem is valamiféle szenzor lehet, mint a macskákban), hogy mély zúgás közeledik, és a falakon villódzó sárga fényt látok, nagy izgalommal gyorsan visszafekszem, azzal a tudattal, hogy reggelre naaaaagy hó vár engem.
Hát nem.
Azért az egy centiért is jönnek, és szórják az utakat a korán kelőknek... Ez végül is dicséretes.
Néha még én is megijedek magamtól (közel a harminchoz), hogy ujjongva és tapsikolva zokniba kirohanok este az erkélyre, ha látok az ablakból egy "havasbácsit", akinek ugye a hókotrás a tevékenységi köre. Szerintem neki van a legjobb munkája, oda megy, ahol hó van. :)

Szóval eddig ennyi, mármint a képen, esett több is, de bemorciztam, én a beígért 40 centit várom:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése