2015. január 11., vasárnap

Vacila

Már egy éve vacilálok azon, hogy mit kössek vagy horgoljak a kedvenc gombócomból.
Amikor megrendeltem, akkor kezdtem el horgolni, és elkövettem azt a kisebb hibát, hogy csak egy gombit vettem... Azóta alig lehet kapni ezt a színt.
Szóval mindig vártam a tökéletes mintára, vagy bármire, aminél azt gondolhattam volna, NA EZ AZ!!
Most, hogy egy újabb költözés előtt állunk, és minden fal, bútor fehér lesz, beugrott a szikra, márpedig párnahuzat lesz belőle!
Viszont akkora a gombóc (és én hármas tűvel horgolom, eleve zoknifonal), hogy kettő is bőven kijönne belőle.... A hátoldala pamut lesz, legalább az a fele ne szúrjon. :)
Szóval a jelenlegi állás szerint egy körpárna, és egy ugyan olyan, csak nagyobb terítő lesz belőle.
Annál viszont spirálisan fogok haladni, nem pedig ahogy most...lebontani ezt már nem fogom.




Lana Grossa Magico II 3516 100 g 420 m, 75% gyapjú, 25% polyamid

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése