2015. január 8., csütörtök

Kuckózásom



Az előző bejegyzésben leírtam, hogy a fonalvásárlással alábbhagytam, ezért hát megleptem magam pár könyvvel. Mondanom sem kell, mind kötés- és horgolás témában. (A Márai könyv ajándék volt a könyvesbolttól).
Ebből a mintakönyveket már kismilliószor átlapoztam, jelölgettem bennük, sóhajtoztam,  félreraktam, elővettem, simogattam, és látható távolságba tettem őket mindaddig, míg el nem kezdtem elolvasni a Péntek esti kötőklubbot.
Számomra kettő hátránya volt a könyvnek:
Még nem tudok úgy kötni, hogy ne nézzek oda, még a teljesen egyszerű mintánál sem.
Egy ilyen vastag könyvet nem tudok úgy tartani, hogy közben gyakoroljam a fenti problémát.
(Van egy harmadik is, de az maga a történet alakulása miatt van).
Mindemellett nagyon tetszett, sírtam, nevettem, magam mellé vettem egy gombóc fonalat, mikor úgy éreztem, hozzá kell érnem... A muffin receptet pedig feltétlenül ki kell próbálnom a közeljövőben!


Ma délután nekiültem a második részének, a Tű, fonal, Rómának, de előtte kötöttem pár sort. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése